Δικταίο Άντρο: Επισκέψιμο και πάλι μετά από δύο χρόνια – Γιώργος Αθανασάκης: «Έγιναν οι απαραίτητες παρεμβάσεις για να είναι το σπήλαιο ασφαλές»

Με σημαντικές παρεμβάσεις ασφαλείας και αναβάθμισης υποδέχεται πλέον τους επισκέπτες το Δικταίο Άντρο, μετά το μεγάλο διάστημα που παρέμεινε κλειστό. Ο Δήμαρχος Οροπεδίου Λασιθίου, Γιώργος Αθανασάκης, μιλάει στην εκπομπή “Όμορφη Μέρα” με τον Νίκο Αγγελάκη και αναφέρει ότι το έργο περιλάμβανε εργασίες που ήταν απαραίτητες για την προστασία του χώρου, καθώς, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει, «έπρεπε να γίνουν οι βραχοστερεώσεις για να είναι το σπήλαιο ασφαλές για τους επισκέπτες του».
Παράλληλα, όπως εξηγεί, πραγματοποιήθηκαν καθαρισμοί, τοποθετήθηκε νέος φωτισμός και βελτιώθηκαν τα σημεία πρόσβασης μέσα στο σπήλαιο, ώστε η επίσκεψη να γίνεται πιο σίγουρη και πιο εύκολη για τους πολίτες και τους τουρίστες.
Ο Δήμαρχος αναφέρεται και στη συνεργασία μεταξύ Δήμου, Υπουργείου και Περιφέρειας, επισημαίνοντας ότι «μοιράστηκαν οι δουλειές» ώστε να προχωρήσουν οι διαφορετικές παρεμβάσεις στον χώρο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναφορά του στο έργο της πρόσβασης, το οποίο έχει μείνει χωρίς χρηματοδότηση μετά την απένταξή του. Όπως ξεκαθαρίζει, «αυτό δεν σημαίνει ότι το έργο έχει σταματήσει», καθώς αναζητείται νέα χρηματοδότηση.
Στο επίκεντρο βρίσκεται και η εξυπηρέτηση των επισκεπτών κατά την τουριστική περίοδο, καθώς, όπως σημειώνει ο δήμαρχος, χρειάζεται καλύτερη οργάνωση για την κίνηση των λεωφορείων και την πρόσβαση του κόσμου.
Η επαναλειτουργία του σπηλαίου αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την τουριστική αξιοποίηση της περιοχής, ωστόσο παραμένουν ανοιχτά ζητήματα που αφορούν τις υποδομές και τη συνολική ανάδειξη του χώρου.
Ακούστε παρακάτω τα όσα λέει.