Δικταίο Άντρο: Επισκέψιμο και πάλι μετά από δύο χρόνια – Γιώργος Αθανασάκης: «Έγιναν οι απαραίτητες παρεμβάσεις για να είναι το σπήλαιο ασφαλές»
Δημοσιεύτηκε στις 22/06/2026 13:30
Με σημαντικές παρεμβάσεις ασφαλείας και αναβάθμισης υποδέχεται πλέον τους επισκέπτες το Δικταίο Άντρο, μετά το μεγάλο διάστημα που παρέμεινε κλειστό. Ο Δήμαρχος Οροπεδίου Λασιθίου, Γιώργος Αθανασάκης, μιλάει στην εκπομπή “Όμορφη..