Politica reels: Politica 89.8 & Politica.gr στο κινητό σου για ακόμα περισσότερη ενημέρωση

Με ένα πολύ ισχυρό πλέον ραδιοφωνικό 24ωρο πρόγραμμα του Politica 89.8 όπως αποδεικνύεται από την αποδοχή των ακροατών, αλλά και την όλο και περισσότερο αυξανόμενη επισκεψιμότητα του Politica.gr ανοίγουμε μια νέα σελίδα στην ενημέρωση.
“Ο όμιλος ενημέρωσης της PR MEDIA μπαίνει δυναμικά πλέον και στον κόσμο των reels,όπως απαιτεί η νέα τάση ενημέρωσης κυρίως από το κινητό μας τηλέφωνο,όπως εξήγησε ο Κώστας Συλιγάρδος Δντης Ενημέρωσης και λειτουργίας των δύο ενημερωτικών μέσων”

Μια ομάδα αποτελούμενη από ένα εξαιρετικά δυναμικό επιτελείο 8 δημοσιογράφων αφήνει ήδη καθημερινά ένα έντονο αποτύπωμα που πέραν του ότι θα κριθεί σύντομα δείχνει να είναι πολλά υποσχόμενο.

Υπεύθυνη για την παραγωγή έχει οριστεί η Μαρία Μαυρομάτη, που με το τεχνικό επιτελείο των μέσων υπό την καθοδήγηση του Αλέξανδρου Χατζηπαναγιώτη,αποτυπώνουν καθημερινά την τάση της επικαιρότητας αλλά και το στίγμα του απόηχου αυτής.
Η Φιλία Σαριδάκη πέραν της παρουσίασης του Κεντρικού δελτίου ειδήσεων 13:00-14:00 δίνει τον δικό της τόνο και σε αυτήν την ενότητα.

Τα reels (“ριλς”) είναι σύντομα βίντεο, συνήθως διάρκειας 10–40 δευτερολέπτων, που δημοσιεύονται κυρίως στα social media.
Και από αυτά δεν θα μπορούσαν να λείπουν ο Χρήστος Κώνστας (ραδιοφωνικά τον ακούμε καθημερινά 14:00-16:00) στους 89.8

Ο “πρωινός” Νίκος Αγγελάκης (08:00-10:00)

αλλά και ο “απογευματινός” Νίκος Τσιλιπουνιδάκης (16:00-18:00) με το “Όλα μαζί”

Τα reels χρησιμοποιούνται για γρήγορη, εντυπωσιακή και εύκολα καταναλώσιμη προβολή περιεχομένου.
Και σε αυτό συμβάλει και η Αγάπη Πεχυνάκη με τον δικό της τρόπο μετά το καθημερινό ραδιοφωνικό της δίωρο,
10:00-12:00.

Από την ομάδα,δεν θα μπορούσε να λείπει ο Μανώλης Σαρρής για την αθλητική ενημέρωση των χρηστών.

Εγκυκλοπαιδικά, τα reels τα συναντάμε ως ακολούθως περιγράφεται:
Instagram Reels: Η πιο γνωστή μορφή. Κάθετο βίντεο, με μουσική, εφέ, φίλτρα, κείμενα κ.λπ.
Facebook Reels: Παρόμοια λειτουργία με του Instagram.
TikTok: Δεν τα λέει “reels”, αλλά η λειτουργία είναι σχεδόν ίδια (σύντομα κάθετα βίντεο).
YouTube Shorts: Επίσης αντίστοιχη μορφή.
“Η νέα εποχή στην ενημέρωση είναι μια ακόμα πρόκληση.
Ορθά μεγάλο μέρος των media, και των συναδέλφων απ’ όλα τα μέσα,ακολουθούν αυτήν την οδό.
Για μας, είναι απλά μια καθημερινή υποχρέωση,από την οποία δεν θα μπορούσαμε να απουσιάζουμε” εξήγησε και κατέληξε ο Κώστας Συλιγάρδος, “απέναντι στον κόσμο που μας εμπιστεύεται.
Σύντομα θα δημιουργήσουμε και νέα δεδομένα.”
