Που είναι οι βουλευτές του Ηρακλείου για την συζήτηση της δομής φιλοξενίας ;
Δημοσιεύτηκε στις 23/06/2026 12:38

Έλαμψαν δια της απουσίας τους χτες από την Λότζια οι βουλευτές του Νομού Ηρακλείου κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο.
Απορίας άξιο το ότι κανένας βουλευτής από τους 8 του Ηρακλείου δεν βρέθηκε στην χτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ηρακλείου για την συζήτηση που αφορά την δημιουργία δομής φιλοξενίας λαθρομεταναστών.
Και καλά…οι τρεις κυβερνητικοί Αυγενάκης Κεφαλογιάννης Σενετάκης,έχουν όπως είναι αντιληπτό τους λόγους τους, και την αρνητική στάση του κόσμου απέναντι τους οπότε έπραξαν ανάλογα.
Οι υπόλοιποι 5 όμως;
Θυμίζουμε,είναι δυο του ΠΑΣΟΚ ( Βατσινά και Παρασύρης) ΣΥΡΙΖΑ
(Μαμουλάκης) Συντιχάκης (ΚΚΕ) και Γαυγιωτάκης
( Σπαρτιάτες)
Έλαμψαν με την απουσία και την αγωνία τους.
Δεν τους ενδιαφέρει ή δεν έχουν να πουν κάτι ;