Τέλος σε ένα ακόμη πρόβλημα που εξέθετε την εικόνα του τόπου μας, μετά από δημοσίευμα μας

Μετά το πρόσφατο μας ρεπορτάζ για την εικόνα στο αεροδρόμιο Ηρακλείου με την απαράδεκτη εικόνα των συσσωρευμένων απορριμμάτων που αντίκριζαν οι οικογένειες μας αμέσως μετά την έξοδό τους από το κτίριο αφίξεων του Αεροδρομίου Ηρακλείου και την κινητοποίηση των τουριστικών πρακτόρων μέσω του συνδέσμου τους, η ντροπιαστική εικόνα, αποτελεί πλέον παρελθόν.
Έτσι , με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης , προσλήφθηκε ειδικό προσωπικό που θα φροντίζει για τη συνεχή καθαριότητα και την ευθυγράμμιση του χώρου έξω από το κτίριο αφίξεων, των σημείων όπου βρίσκονται τα περίπτερα υποδοχής, του χώρου των φραγμών. τουριστικών λεωφορείων, καθώς και της περιοχής εκτός αεροδρομίου από όπου εξέρχονται οι πόλεις μέσω του λεγόμενου «πρώην πορτάκι».
Πρόκειται για ένα σημείο όπου, μέχρι πρόσφατα, οι αφικνούμενοι πολίτες αντίκριζαν μεγάλες ποσότητες απορριμμάτων εκτός των κάδων, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα αρνητική πρώτη εντύπωση για τον προορισμό μας. Η εικόνα αυτή δεν πρόκειται να επαναληφθεί.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμος Ηρακλείου πραγματοποιεί καθημερινά το πρωί αποκομιδή των απορριμμάτων από το συγκεκριμένο σημείο. Ωστόσο, η παρέμβαση αυτή δεν επαρκούσε, καθώς η μερίδα των συμπολιτών μας ,ασυνείδητα αναπόφευκτα εκ νέου μεγάλες ποσότητες απορριμμάτων εκτός των κάδων μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

Η νέα αυτή πρωτοβουλία συμβάλλει ουσιαστικά στη βελτίωση της εικόνας του αεροδρομίου και της πρώτης εντύπωσης που αποκομίζουν οι επισκέπτες της Κρήτης, αναδεικνύει την εμπειρία τους από τη στιγμή της βελτίωσης τους στο νησί.