ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ


Τα επτά SOS για τα 36.000 ευρώ της ανακαίνισης ακινήτων

Τα επτά SOS για τα 36.000 ευρώ της ανακαίνισης ακινήτων

Δημοσιεύτηκε στις 15/06/2026 12:02

Η πρώτη «πόρτα» για την επιδότηση έως 36.000 ευρώ ανοίγει από σήμερα για χιλιάδες ιδιοκτήτες κατοικιών που σχεδιάζουν να προχωρήσουν σε ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση των ακινήτων τους. Μέχρι τις 31 Αυγούστου..

Aνακαίνιση Κατοικίας: Πρεμιέρα σήμερα για τις αιτήσεις – Επιδότηση έως 36.000 ευρώ για παλιά σπίτια

Aνακαίνιση Κατοικίας: Πρεμιέρα σήμερα για τις αιτήσεις – Επιδότηση έως 36.000 ευρώ για παλιά σπίτια

Δημοσιεύτηκε στις 15/06/2026 11:20

Μια σημαντική ευκαιρία για χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων που θέλουν να ανακαινίσουν το σπίτι τους ξεκινά σήμερα, καθώς ανοίγει η πλατφόρμα επιλεξιμότητας του νέου προγράμματος «Ανακαίνιση Κατοικίας».

Ο Β. Κεγκέρογλου ζητά την ολοκλήρωση της ανακαίνισης και αξιοποίηση του Πανάνειου

Ο Β. Κεγκέρογλου ζητά την ολοκλήρωση της ανακαίνισης και αξιοποίηση του Πανάνειου

Δημοσιεύτηκε στις 03/11/2020 14:40

Με ερώτηση του προς τα Υπουργεία Υγείας,  Εσωτερικών και Οικονομικών, ο γραμματέας της Κ.Ο. του Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτής Ηρακλείου, κ. Βασίλης Κεγκέρογλου, ζητά την ολοκλήρωση της ανακαίνισης και αξιοποίηση του Πανάνειου (πρώην νοσοκομείου).

Κλειστό το γραφείο της 2ης Κοινότητας από 26 ως 30 Οκτωβρίου στο Δήμο Ηρακλείου

Κλειστό το γραφείο της 2ης Κοινότητας από 26 ως 30 Οκτωβρίου στο Δήμο Ηρακλείου

Δημοσιεύτηκε στις 19/10/2020 12:30

Ο Δήμος Ηρακλείου ενημερώνει τους δημότες ότι το γραφείο της 2ης  Κοινότητας Ηρακλείου (οδός Φλωρίνης 22) θα παραμείνει κλειστό από τις 26 έως τις 30 Οκτωβρίου λόγω εργασιών ανακαίνισης.

Ρέθυμνο: Ανακαινίστηκε ο προαύλιος χώρος στο Δημοτικό Σχολείο Πλακιά

Ρέθυμνο: Ανακαινίστηκε ο προαύλιος χώρος στο Δημοτικό Σχολείο Πλακιά

Δημοσιεύτηκε στις 19/10/2019 10:53

Ο Δήμαρχος Αγίου Βασιλείου Γιάννης Ταταράκης συνοδευόμενος από την Δημοτική Σύμβουλο Ελένη Βαρδάκη επισκέφθηκε την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου το Δημοτικό Σχολείο Πλακιά όπου, παρουσία της εκπαιδευτικής κοινότητας του Σχολείου, απέδωσε προς χρήση τον ανακαινισμένο προαύλιο χώρο  του.

Υπεγράφη η σύμβαση για την ανακαίνιση του γηροκομείου στην Ιεράπετρα

Υπεγράφη η σύμβαση για την ανακαίνιση του γηροκομείου στην Ιεράπετρα

Δημοσιεύτηκε στις 16/07/2019 15:12

Υπεγράφη σήμερα μεταξύ του Δημάρχου Ιεράπετρας, κ. Θεοδοσίου Καλαντζάκη και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας, παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κυρίλλου και του αντιδημάρχου κ. Μάνου Λουτσέτη η σύμβαση για το έργο «Ανακαίνιση του Γηροκομείου Ιεράπετρας».