Wimbledon όπως ντεφιλέ: Πως το βρετανικό τουρνουά τένις έγινε το απόλυτο hot spot μόδας

Αν και το Σάββατο, όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στην Αμερικανίδα Αμάντα Ανισίμοβα καθώς θα αντιμετωπίσει την Πολωνή Ίγκα Σβιόντεκ στον τελικό γυναικών του Wimbledon, ο The Guardian υπογραμμίζει μια άλλη, εξίσου εντυπωσιακή μάχη, στις κερκίδες.
Το Wimbledon είναι η ιδεατή πασαρέλα καθώς οι ημερομηνίες διεξαγωγής του συγχρονίστηκαν με την Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι μονομαχώντας στις εντυπώσεις και την επιδραστικότητα των brands.
Όπως σε κάθε αγώνα, μόνο ένας μπορεί να είναι ο νικητής, και το λονδρέζικο event φέρεται να κέρδισε τον διαγωνισμό των εντυπώσεων σημειώνει η Chloe Mac Donnell.
Αν και η εβδομάδας μόδας στο Παρίσι είχε αναρίθμητους σταρ – η τελευταία επίδειξη του Demna για την Balenciaga περιλάμβανε εμφανίσεις από την Κιμ Καρντάσιαν και τη Νικόλ Κίντμαν, ενώ η τραγουδίστρια Ντούα Λίπα και η ράπερ Cardi B κάθισαν στην πρώτη σειρά στην επίδειξη του Schiaparelli – το Wimbledon καλωσόρισε ένα εκλεκτικό μείγμα προσωπικοτήτων, από την ποπ σταρ Ολίβια Ροντρίγκο μέχρι τον ποδοσφαιριστή της Άρσεναλ, Μπουκάγιο Σάκα, τους βραβευμένους με Όσκαρ ηθοποιούς Μαρκ Ράιλανς και Κέιτ Μπλάνσετ αλλά και τον κοιμισμένο Χιου Γκραντ.
Η Γιασμίν Ίντι, συνιδρύτρια της Raven, μιας εταιρείας επικοινωνίας με έδρα το Λονδίνο, περιγράφει την πρόσβαση στο τουρνουά ως «πιο πολύτιμη από ποτέ».
Ο οίκος Ralph Lauren, επίσημος χορηγός του Wimbledon από το 2006 και η ετικέτα που ντύνει όλο το προσωπικό του τουρνουά, έχει τη δική του σειρά από αστέρες στις κερκίδες του γηπέδου, οι οποίοι φέτος περιλάμβαναν τους ηθοποιούς Ορλάντο Μπλουμ, Χένρι Κάβιλ, Άντριου Γκάρφιλντ κα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σε αντίθεση με μια επίδειξη μόδας που έχει διάρκεια μόλις 10 λεπτά, ένας αγώνας στο Κεντρικό Γήπεδο μπορεί να διαρκέσει ώρες, αλλά αυτό δεν φαίνεται να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα.
«Το Wimbledon έχει γίνει το εισιτήριο που πρέπει να αποκτήσουν οι διασημότητες», λέει ο Ντάνιελ-Γιαβ Μίλερ, αθλητικογράφος και δημοσιογράφος μόδας, καθώς και ιδρυτής του SportsVerse. «Είναι ένα από εκείνα τα γεγονότα που, αν σε δουν εκεί, σου δίνει ένα συγκεκριμένο είδος κύρους στον κόσμο των διασημοτήτων. Δείχνει ότι κινείσαι σε συγκεκριμένους κύκλους».
@hellomagDad of five. School holidays. Heatwave. Hugh Grant taking a brief nap at Wimbledon? Totally understandable. 🥵🎾😴🎥: BBC♬ My Own Hymn – (Mixed) – Above & Beyond & Zoë Johnston

Kέιτ Μπλάνσετ

Ολίβια Ροντρίγκο και ο σύντροφος της και ηθοποιός Λούις Πάρτριτζ στην κερκίδα για τον Κάρλος Αλκαράθ
Συμμαχία επιρροής
Η σύγκλιση αθλητισμού, διασημοτήτων και μόδας είναι μια αναπτυσσόμενη τάση που παρατηρείται σε όλα τα είδη αθλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της Formula 1 και του ποδοσφαίρου.
Ωστόσο, το φετινό Wimbledon, το τρίτο από τα τέσσερα ετήσια τουρνουά Grand Slam στο τένις, έχει δείξει πόσο εναρμονισμένοι μπορούν να είναι αυτές οι δύο σφαίρες επιρροής, το τένις και η μόδα πολυτέλειας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Συναρπαστικές μάχες με πρωταγωνιστές αθλητές-σταρ όπως ο Κάρλος Αλκαράθ και η Κόκο Γκοφ έχουν εκτοξεύσει το ενδιαφέρον για το άθλημα, σηματοδοτώντας μια μετάβαση στο παιχνίδι καθώς αυτή η νέα γενιά αστέρων αναλαμβάνει τα ηνία μετά την αποχώρηση θρύλων όπως ο Ρότζερ Φέντερερ και η Σερένα Γουίλιαμς.
Αυτή τη σεζόν, ο Ιταλός παίκτης Λορέντσο Μουζέτι χρησιμοποίησε το πρωτάθλημα για να ανακοινώσει τον νέο του ρόλο ως πρεσβευτής της Bottega Veneta, περπατώντας στο γήπεδο με ένα πλεγμένο, λευκό δερμάτινο σακάκι από τη μπράντα. Μπορεί να αποκλείστηκε στον πρώτο γύρο, αλλά η διάδοση των εικόνων δείχνει τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει μια συνεργασία μόδας, ακόμη και αν ένα σακάκι φορεθεί για λίγα λεπτά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Μαρίσα Χόρντεν, ιδρύτρια και δημιουργική διευθύντρια της βρετανικής μάρκας κοσμημάτων Missoma, λέει ότι αυτό το καλοκαίρι η εταιρεία επέλεξε να επικεντρωθεί στο Wimbledon αντί για το Glastonbury.
«Το πρωτάθλημα είναι πιο πολιτιστικά επίκαιρο και συναρπαστικό. Όσον αφορά την προβολή της μάρκας, στο Ηνωμένο Βασίλειο σε αθλητικές εκδηλώσεις, είναι η Νο 1» λέει.
Όταν ένα σκουλαρίκι που φορούσε η Γκοφ από τη νέα συλλογή τένις της Missoma έπεσε στη μέση του αγώνα, τα βίντεο της αντιπάλου της, Νταγιάνα Γιαστρέμσκα, να το μαζεύει διαδόθηκαν γρήγορα. Κάποιοι το συνέκριναν με τη στιγμή της Κρις Έβερτ στο US Open το 1978, όταν έπεσε το βραχιόλι της.
«Ήταν μια από εκείνες τις άβολες στιγμές που απλά έγιναν χρυσός για τις δημόσιες σχέσεις», λέει η Χόρντεν. Μέχρι στιγμής, η συλλογή έχει αποδώσει 53% καλύτερα από ό,τι είχε προβλέψει η μάρκα.
View this post on Instagram
Η Ίντι λέει ότι μια εικόνα ενός παίκτη ή ενός διάσημου θεατή που φοράει ένα κομμάτι ή αξεσουάρ είναι ιδιαίτερα επιθυμητή από τις μάρκες. Αυτό επεκτείνεται και στους συντρόφους των αθλητών. Η influencer Μόργκαν Ριντλ, η οποία είναι η σύντροφος του Τέιλορ Φριτζ, συνεργάζεται τακτικά με μάρκες όπως η Valentino και η Ferragamo για τα outfits των θεατών της.
Σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων Launchmetrics, η εμφάνιση της σταρ του Challengers, Ζεντάγια, πέρυσι στη σουίτα του Polo Ralph Lauren, δημιούργησε πάνω από 2,36 εκατομμύρια ευρώ (2 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας) σε αξία προβολής στα μέσα ενημέρωσης για την αμερικανική ετικέτα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σε αντίθεση με άλλα αθλητικά γεγονότα, οι θεατές στο βασιλικό θεωρείο κάθονται σε μικρή απόσταση από το γήπεδο και συχνά καταλήγουν στο παρασκήνιο της κάλυψης.
«Αν έχεις κάποιον να φοράει μια μάρκα, να χαμογελά στις κάμερες καθώς κάποιος όπως ο Νόβακ Τζόκοβιτς κερδίζει ένα τελικό σετ, έχεις χτυπήσει χρυσό» καταλήγει η Ίντι.
View this post on Instagram