Σταύρος Καπετανάκης: Στρατηγική εξωστρέφειας για την Κρήτη μέσα από τη δράση της Domisi Group

Δημοσιεύτηκε στις 13/10/2025 22:21

Σταύρος Καπετανάκης: Στρατηγική εξωστρέφειας για την Κρήτη μέσα από τη δράση της Domisi Group

 

 

Η Domisi Group διαφημίζει δυναμικά την Κρήτη σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις — Σταύρος Καπετανάκης: «Η Κρήτη πρωταγωνιστεί στο παγκόσμιο τουριστικό και επενδυτικό σκηνικό»

Η Κρήτη ταξιδεύει παντού μέσα από τις στοχευμένες δράσεις της Domisi Group, που με επικεφαλής τον κ. Σταύρο Καπετανάκη, προβάλλει το νησί και την αυθεντική του φιλοξενία σε κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού και real estate. Σε μια εποχή όπου η παγκόσμια αγορά αναζητά αυθεντικές εμπειρίες και ασφαλείς επενδυτικούς προορισμούς, το περίπτερο της Domisi Group ξεχωρίζει σε κάθε διοργάνωση, συνδέοντας τον μύθο, την ιστορία και την παράδοση της Κρήτης με το σύγχρονο μοντέλο φιλοξενίας και επενδύσεων.

Σημαντική παρουσία σημείωσε η εταιρεία στην τουριστική έκθεση που πραγματοποιήθηκε στο Δουβλίνο, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και τη διεύρυνση των διεθνών συνεργασιών. Η πενταμελής ομάδα της Domisi Group είχε πλήθος επαφών με επισκέπτες, υποψήφιους επενδυτές και επαγγελματίες του κλάδου από την Ιρλανδία και την Ολλανδία. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν σε στρατηγικές συνεργασίες, σε επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Καραϊβική, καθώς και στην ανάδειξη της Κρήτης ως κορυφαίου τουριστικού και real estate προορισμού.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην παρουσίαση των μοναδικών προορισμών και καταλυμάτων της εταιρείας στην Κρήτη, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με τρόπο που αναδεικνύει την πολιτιστική κληρονομιά του νησιού. Μέσα από αρχιτεκτονικά στοιχεία, παραδοσιακές πινελιές και ιστορικά αφηγήματα, η Domisi Group προσφέρει στους επισκέπτες εμπειρίες φιλοξενίας που συνδέουν ζωντανά το παρελθόν με το παρόν, μετατρέποντας κάθε διαμονή σε ένα ταξίδι μέσα στον χρόνο.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες συναντήσεις με προσωπικότητες που διαμορφώνουν τάσεις στη διεθνή τουριστική και επενδυτική αγορά. Ο Richard Wey, διακεκριμένος Βρετανός δημοσιογράφος με πολυετή δράση σε κορυφαία διεθνή μέσα, ειδικευμένος σε θέματα τουρισμού και επενδύσεων, είχε συνάντηση με την ομάδα της εταιρείας, ανοίγοντας νέους δρόμους προβολής της Κρήτης στο βρετανικό κοινό. Η Σοφία Λεπτού, γνωστή στρατηγίστρια του τουρισμού στη Μεσόγειο, με καθοριστικό ρόλο στην ανάδειξη της Ελλάδας και της Κύπρου σε διεθνείς αγορές, συζήτησε με την εταιρεία για τις αναπτυξιακές προοπτικές της Κρήτης με έμφαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη. Εξαιρετικής σημασίας ήταν και η συνάντηση με τη Jasmine Harman, δημοφιλή παρουσιάστρια του βρετανικού προγράμματος «A Place in the Sun». Η συνεργασία μαζί της ανοίγει νέες δυνατότητες για στοχευμένη προβολή της Κρήτης στη βρετανική αγορά ακινήτων και ενισχύει περαιτέρω το brand της Ελλάδας ως ιδανικού επενδυτικού προορισμού.

Η δυναμική παρουσία της εταιρείας δεν σταματά εδώ. Επόμενοι σταθμοί είναι σημαντικές εκθέσεις στην Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου θα συνεχιστεί η προβολή της Κρήτης και της Ελλάδας σε διεθνές επενδυτικό και τουριστικό κοινό. Όπως δήλωσε ο Σταύρος Καπετανάκης: «Η Κρήτη διαθέτει όλα τα στοιχεία για να πρωταγωνιστήσει παγκοσμίως: αυθεντικότητα, ιστορία, φυσική ομορφιά, φιλοξενία και ισχυρές επενδυτικές προοπτικές. Εμείς στην Domisi Group επενδύουμε στρατηγικά στην εξωστρέφεια, για να αναδείξουμε τον τόπο μας εκεί που πραγματικά αξίζει».

Με πολυετή εμπειρία στον τουρισμό και το real estate, η Domisi Group αποτελεί έναν από τους πλέον δραστήριους ελληνικούς ομίλους στον τομέα της διεθνούς προβολής. Μέσα από συντονισμένες δράσεις σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις, συμβάλλει ενεργά στην τουριστική και επενδυτική ανάπτυξη της Κρήτης, αλλά και της Ελλάδας συνολικά, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου σε κοινό και επενδυτές από όλο τον κόσμο.



Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook