Χονγκ Κονγκ : Δεύτερος θάνατος εκτός Κίνας από τον κοροναϊό

Δημοσιεύτηκε στις 04/02/2020 07:03

Χονγκ Κονγκ : Δεύτερος θάνατος εκτός Κίνας από τον κοροναϊό
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι αρχές του Χονγκ Κονγκ κατέγραψαν τον πρώτο θάνατο ασθενούς που είχε μολυνθεί από τον κοροναϊό, μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός TVB.

Δεύτερος εκτός Κίνας

Πρόκειται για τον δεύτερο θάνατο που καταγράφεται εξαιτίας του 2019-nCoV εκτός της ηπειρωτικής Κίνας.

Σύμφωνα με τις αρχές, ο ασθενής που υπέκυψε, 39 ετών, αντιμετώπιζε επίσης υποκείμενη πάθηση.

Στην αυτόνομη περιοχή του Χονγκ Κονγκ έχουν επιβεβαιωθεί 15 κρούσματα, ανάμεσά τους και ένα από το οποίο πιστεύεται ότι μεταδόθηκε ο ιός.

Στους 427 οι νεκροί

Ο απολογισμός των νεκρών εξαιτίας του κοροναϊού είναι πλέον 427, αν προστεθούν τα θύματα στο Χονγκ Κονγκ και τις Φιλιππίνες στα 425 που θρηνεί η Κίνα.

Πηγή: ΑΠΕ


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook