Ζημιά $10 εκατ. για τη Victoria’s Secret – στο στόχαστρο κυβερνοεπίθεσης

Κάποτε, το όνομα της ήταν συνώνυμο της πολυτέλειας και της αποπλάνησης.
Τώρα, η Victoria’s Secret δίνει μάχη για να διατηρήσει τη θέση της, καθώς βρίσκεται αντιμέτωπη με οικονομικές πιέσεις, εσωτερικές ανακατατάξεις και επιθέσεις… όχι από ανταγωνιστές, αλλά από hackers, σύμφωνα με το Retail Dive.
Το χρονικό της κρίσης
Η Victoria’s Secret ανακοίνωσε πως η πρόσφατη κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε αναμένεται να της κοστίσει περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου.
Το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου της Memorial Day, προκαλώντας σοβαρή αναστάτωση στις πωλήσεις. Η οικονομική ζημία μπορεί να μειωθεί εφόσον υπάρξει σχετική αποζημίωση από ασφαλιστικές καλύψεις.
Παράλληλα, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας στο πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 2,8 εκατ. δολάρια, από ζημίες 2,5 εκατ. πέρσι. Ωστόσο, τα συνολικά έσοδα παρέμειναν στάσιμα κοντά στα 1,4 δισ. δολάρια, με τις συγκρίσιμες πωλήσεις να σημειώνουν πτώση 1%.
Νέα πρόσωπα, νέες προκλήσεις
Στην προσπάθεια αναδιοργάνωσης, η εταιρεία καλωσόρισε τη νέα Chief Marketing Officer, Elizabeth Preis, πρώην στέλεχος της Anthropologie.
Η Preis καλείται να ενισχύσει την απόκτηση νέων πελατών, κυρίως για το brand Pink, το οποίο απευθύνεται σε νεότερο κοινό και δεν φέρει την «παλιά φήμη» της Victoria’s Secret.
Στόχος είναι η ανάκτηση μεριδίου αγοράς σε ρούχα, ομορφιά και αξεσουάρ.
Όπως δήλωσε η CEO, Hillary Super, η μάρκα Pink διαθέτει «τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης», καθώς απέχει ακόμα πάνω από 1 δισ. δολάρια από τις ιστορικές της επιδόσεις.
Η στρατηγική των καταστημάτων της Victoria’s Secret
Το «κατάστημα του μέλλοντος» είναι το νέο στοίχημα της εταιρείας.
Σχεδιάζει το άνοιγμα 16 νέων σημείων στη Βόρεια Αμερική φέτος, ενώ σε διεθνές επίπεδο θα υιοθετήσει τη νέα φιλοσοφία σε 230 έως 250 καταστήματα.
Παράλληλα, θα κλείσει 30-40 καταστήματα για να ενοποιήσει τις δραστηριότητες της Victoria’s Secret με αυτές του Pink.
Εσωτερικές πιέσεις και διαμάχες
Η εταιρεία αντιμετωπίζει και εσωτερικές πιέσεις από τον επενδυτικό όμιλο BBRC International, ο οποίος κατηγορεί τη διοίκηση για λανθασμένες αποφάσεις και έλλειψη στρατηγικής. Αν και η Victoria’s Secret απέφυγε να απαντήσει δημόσια, παραμένει υπό πίεση να αποδείξει πως διαθέτει όραμα για το μέλλον.
Η Victoria’s Secret βρίσκεται σε κρίσιμο σταυροδρόμι.
Μπορεί να επιστρέψει στην κορυφή ή θα χαθεί σε μια αγορά που συνεχώς αλλάζει;
Το επόμενο διάστημα θα δείξει.
Πηγή: ΟΤ