244 οι νοσηλευόμενοι στα νοσοκομεία της Κρήτης – 26 οι διασωληνωμένοι – 34 στις ΜΕΘ

Δημοσιεύτηκε στις 02/02/2022 11:38

244 οι νοσηλευόμενοι στα νοσοκομεία της Κρήτης – 26 οι διασωληνωμένοι – 34 στις ΜΕΘ
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στα νοσοκομεία του νησιού  νοσηλεύονται 244 ασθενείς, 210 στις κλινικές Covid και 34 σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, εκ των οποίων 26 είναι διασωληνωμένοι .

Το μεγαλύτερο βάρος των νοσηλειών στην Κρήτη εξακολουθεί να «σηκώνει» το νοσοκομείο Χανίων με 75 ασθενείς, ενώ στο Νοσοκομείο Νεάπολης δεν καταγράφεται καμία νοσηλεία.

Αναλυτικά η εικόνα ανά νοσηλευτικό ίδρυμα:

  • Στο ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται 74 ασθενείς, 59 στις κλινικές covid και 15 στη ΜΕΘ, οι 13 διασωληνωμένοι.
  • Στο Βενιζέλειο,νοσηλεύονται 52  ασθενείς, 45 στην κλινική covid και 7 στη ΜΕΘ με τους 4 να είναι διασωληνωμένοι.
  • Στο Νοσοκομείο Χανίων οι ασθενείς με κορωνοϊό είναι 75. Οι 66 νοσηλεύονται στις κλινικές, οι 9 είναι στη ΜΕΘ με τους 7 να είναι διασωληνωμένοι.
  • Στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου, νοσηλεύονται συνολικά 18 ασθενείς, 17 στην κλινική covid, και ένας στη ΜΕΘ.
  • Στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου 7 ασθενείς νοσηλεύονται , οι 5 στην κλινική covid και 2 στη ΜΕΘ, και οι δύο διασωληνωμένοι.
  • Στο νοσοκομείο Σητείας 5 είναι οι ασθενείς που παραμένουν στην κλινική covid
  • Στο νοσοκομείο Ιεράπετρας 13 ασθενείς νοσηλεύονται στην κλινική covid

Το Νοσοκομείο Νεάπολης  δεν νοσηλεύει ασθενή με κορωνοϊο.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook