98 οι νοσηλευόμενοι με Covid στα νοσοκομεία της Κρήτης

Δημοσιεύτηκε στις 16/11/2021 11:47

98 οι νοσηλευόμενοι με Covid στα νοσοκομεία της Κρήτης
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σήμερα Τρίτη οι νοσηλείες ασθενών με κορωνοϊό ανέρχονται στις 98 εκ των οποίων οι 14 στη ΜΕΘ και οι 9 είναι διασωληνωμένοι.

Αναλυτικά η εικόνα ανά νοσηλευτικό ίδρυμα:

ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται 17 ασθενείς,13 στην κλινική covid και άλλοι 4 στη ΜΕΘ, οι 3  διασωληνωμένοι
Βενιζέλειο  νοσηλεύονται  17 ασθενείς, 13 στην κλινική Covid και 4 στη ΜΕΘ εκ των οποίων οι 3 διασωληνωμένοι
Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύονται 29 ασθενείς, εκ των οποίων 26 νοσηλεύονται στην κλινική cοvid και 3 διασωληνωμένοι στη ΜΕΘ.
Νοσοκομείο Ρεθύμνου νοσηλεύονται 19 ασθενείς, 17 στην κλινική covid και 2 στη ΜΕΘ, ένας εκ των οποίων διασωληνωμένος
Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου νοσηλεύονται 10 ασθενείς,  οι 9 στην covid και 1 στη ΜΕΘ, διασωληνωμένος
Nοσοκομείο Ιεράπετρας,  2 ασθενείς στην κλινική  covid
Νοσοκομείο Νεάπολης, 7 ασθενείς παραμένουν στην κλινική  covid
Νοσοκομείο Σητείας, 1 ασθενής στην κλινική covid


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook