Αρνητικό και το δεύτερο επαναληπτικό τεστ για την 63χρονη από την Αργεντινή

Δημοσιεύτηκε στις 11/04/2020 20:16

Αρνητικό και το δεύτερο επαναληπτικό τεστ για την 63χρονη από την Αργεντινή
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αρνητικό ήταν και το δεύτερο επαναληπτικό τεστ για τον κορωνοϊό στο οποίο υπεβλήθη η 63χρονη γυναίκα από την Αργεντινή που νοσηλεύεται στην ΜΕΘ του Βενιζελείου Νοσοκομείου.

Η πορεία της υγείας της 63χρονης γυναίκας κρίνεται αρκετά καλή και αν συνεχίσει με αυτόν τον τρόπο, αναμένεται να βγει από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας την Δευτέρα.

Μάλιστα, την περασμένη Πέμπτη, η γυναίκα υποβλήθηκε στο πρώτο επαναληπτικό τεστ, το οποίο ήταν επίσης αρνητικό ενώ πριν από μια εβδομάδα ακριβώς η 63χρονη είχε αποσωληνωθεί και είχε ανακτήσει την επαφή με το περιβάλλον.

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook