«Βροχή» τα κορονοπρόστιμα σε πεζούς και εργαζόμενους

Δημοσιεύτηκε στις 03/02/2022 09:27

«Βροχή» τα κορονοπρόστιμα σε πεζούς και εργαζόμενους
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνεχίζονται οι έλεγχοι της Ελληνικής Αστυνομίας και στην Κρήτη για τη διαπίστωση τυχόν παραβάσεων που αφορούν στην τήρηση των μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας.

Την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου, η ΕΛΑΣ στην Κρήτη πραγματοποίησε συνολικά 2.236 ελέγχους, από τους οποίους προέκυψαν παραβάσεις μόνο για μη χρήση της μάσκας.

Πιο αναλυτικά:

Στα Χανιά, πρόστιμο για μη χρήση της προστατευτικής μάσκας θα πληρώσουν δυο πεζοί, ένας υπάλληλος φαστ φουντ και ένας υπάλληλος εστιατορίου.

Στο Ρέθυμνο, πρόστιμο θα πληρώσει ένας υπάλληλος καφετέριας, ο οποίος δε φορούσε μάσκα κατά τη διάρκεια της εργασίας του.

Στο Ηράκλειο, καταγράφηκαν 14 παραβάσεις σε πεζούς και μια σε υπάλληλο ίντερνετ καφέ.

Στο Λασίθι, διαπιστώθηκαν δυο παραβάσεις σε πεζούς και μια σε επιβάτη ΙΧ φορτηγού.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook