Δύο παιδάκια με κορονοϊό στο νοσοκομείο Χανίων – Παραμένει στην μονάδα το νεογνό

Δημοσιεύτηκε στις 16/02/2022 10:06

Δύο παιδάκια με κορονοϊό στο νοσοκομείο Χανίων – Παραμένει στην μονάδα το νεογνό
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στην Μονάδα εντατικής νοσηλείας νεογνών του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων παραμένει το 12 ημερών βρέφος, από το περασμένο Σάββατο.

Την ίδια ώρα, ακόμα δύο παιδάκια νοσηλεύονται με κορονοϊό στην παιδιατρική κλινική Covid του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της 7ης ΥΠΕ, οι ασθενείς που νοσηλεύονται στην κλινική Covid είναι 48, ενώ 9 βρίσκονται στην ΜΕΘ.

 

 

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook