Κρήτη: Πήγε για πεζοπορία και… κατέληξε στο νοσοκομείο με σπασμένο πόδι

Δημοσιεύτηκε στις 11/09/2019 21:26

Κρήτη: Πήγε για πεζοπορία και… κατέληξε στο νοσοκομείο με σπασμένο πόδι
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μια 62χρονη Γερμανίδα διέσχιζε το φαράγγι Ε4 στη Σούγια Χανίων, όπου έπεσε και έσπασε στο πόδι της στις 17:30 το απόγευμα.

Στο σημείο έσπευσαν 6 πυροσβέστες από το Π.Κ Καμπανού, οι οποίοι βοήθησαν και μετέφεραν την ηλικιωμένη σε παραλία της Σούγιας. Από εκεί η γυναίκα μεταφέρθηκε με βάρκα στην Αγία Ρουμέλη όπου και την παρέλαβε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook