Λειτουργεί ξανά από Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου το ΚΕΠ της Ανδρόγεω

Δημοσιεύτηκε στις 11/02/2022 11:38

Λειτουργεί ξανά από Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου το ΚΕΠ της Ανδρόγεω
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κανονικά θα λειτουργήσει από την Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022 το ΚΕΠ στο δημοτικό κτίριο επί της οδού Ανδρόγεω.

Οι διαδικασίες μετακόμισης από το Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο, όπου στεγαζόταν προσωρινά τους προηγούμενους μήνες, ολοκληρώθηκαν, κι έτσι οι δημότες θα μπορούν να εξυπηρετούνται ξανά στον γνωστό χώρο, στο κέντρο του Ηρακλείου.

 

Στο ανακαινισμένο ΚΕΠ βρέθηκε και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Αντώνης Περισυνάκης, προκειμένου να πραγματοποιήσει αυτοψία στις τελευταίες εργασίες, προτού ξεκινήσει εκ νέου τη λειτουργία του.

 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook