Νέο Διοικητικό Συμβούλιο ορίστηκε από τον Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας

Δημοσιεύτηκε στις 30/07/2024 10:01

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο ορίστηκε από τον Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο εκλέχθηκε ύστερα από τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 21/7/2024 για το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Νοσοκομείου Σητείας. 

Στη συνέχεια και σε ειδική συνεδρίαση που ακολούθησε την Παρασκευή 26/07 μετά από πρόσκληση του Εμμανουήλ Παπανικολάου, αφού διαπιστώθηκε η απαιτούμενη από το καταστατικό απαρτία και ύστερα  από διεξοδική συζήτηση των στόχων και των δράσεων που θα πρέπει να βάλει το νέο Δ.Σ ξεκίνησε η μυστική ψηφοφορία όπως προβλέπεται από το καταστατικό, όπου συγκροτήθηκε σε σώμα με την εξής σύνθεση:

Πρόεδρος :Σπύρου Δημήτρης,
Αντιπρόεδρος :Αγγελάκης Εμμανουήλ
Γενική Γραμματέας : Βεδεράκη Αριάδνη
Ταμίας: Πλατανάκη Ελένη
Υπεύθυνος χορηγιών – δωρεών : Συλλιγνάκης Εμμανουήλ
Υπεύθυνος Κατασκευαστικών : Κουρουπάκης Εμμανουήλ
Μέλος : Παπανικολάου Εμμανουήλ

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνει η παράδοση – παραλαβή από το προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο στο νέο έτσι ώστε να ξεκινήσει άμεσα η δράση του συλλόγου.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook