Όλο και περισσότεροι οι ασθενείς από κορονοϊό στην Κρήτη

Δημοσιεύτηκε στις 19/11/2021 11:01

Όλο και περισσότεροι οι ασθενείς από κορονοϊό στην Κρήτη
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συνολικά σήμερα στα νοσοκομεία του νησιού νοσηλεύονται συνολικά 99 ασθενείς εκ των οποίων οι 13 στη ΜΕΘ, οι 9 διασωληνωμένοι.

  • Στο ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται 9 ασθενείς εκ των οποίων οι στη ΜΕΘ, οι 2 διασωληνωμένοι.
  • Στο Βενιζέλειο 18 ασθενείς εκ των οποίων οι 3 στη ΜΕΘ, ο 1 διασωληνωμένος.
  • Στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου νοσηλεύονται 18 ασθενείς εκ των οποίων οι 2 στη ΜΕΘ και οι 2 διασωληνωμένοι.
  • Στο νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου νοσηλεύονται 10 ασθενείς εκ των οποίων ο ένας διασωληνωμένος στη ΜΕΘ.
  • Στη Σητεία νοσηλεύεται ένας ασθενής, στην Ιεράπετρα 4 και στο νοσοκομείο της Νεάπολης 7.
  • Στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων από τους 32 στο Νοσοκομείο Χανίων οι 4 νοσηλεύονται στη ΜΕΘ εκ των οποίων οι 3 διασωληνωμένοι.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook