Πιέζεται η ΜΕΘ του Νοσοκομείου Χανίων με 9 ασθενείς με κορονοϊό

Δημοσιεύτηκε στις 11/02/2022 09:58

Πιέζεται η ΜΕΘ του Νοσοκομείου Χανίων με 9 ασθενείς με κορονοϊό
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μικρή αποκλιμάκωση παρουσιάζουν σήμερα οι νοσηλείες ασθενών με κορονοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων με την κατάσταση ωστόσο να παραμένει ασφυκτική στην ΜΕΘ covid όπου νοσηλεύονται 9 ασθενείς.

 

Ειδικότερα, στις δύο κλινικές νοσηλεύονται 54 ασθενείς και ένα παιδί στην παιδιατρική covid ενώ το σύνολο των νοσηλειών φτάνει τις 64.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η ΜΕΘ κορονοϊού έχει ενισχυθεί με κλίνες από την γενική ΜΕΘ, με αποτέλεσμα την συρρίκνωση της δεύτερης σε μόλις 4 κλίνες, οι οποίες εξυπηρετούν και τα καρδιολογικά περιστατικά καθώς έχει συγχωνευθεί και με την ΜΕΘ καρδιοπαθών.

zarpanews.gr


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook