Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Ρεθύμνου άνδρας μετά από πτώση από μεγάλο ύψος

Δημοσιεύτηκε στις 21/09/2024 11:31

Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Ρεθύμνου άνδρας μετά από πτώση από μεγάλο ύψος
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στη Μονάδα Εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου Ρεθύμνου νοσηλεύεται άνδρας αλβανικής καταγωγής, ο οποίος έπεσε από μεγάλο ύψος (κατά  τις πληροφορίες δέντρο) κατά τη διάρκεια εργασιών που εκτελούσε.  Το περιστατικό συνέβη προχθές.

Ο άτυχος άνδρας διακομίστηκε άμεσα στο νοσοκομείο, φέροντας σοβαρά τραύματα στον αυχένα και στη σπονδυλική στήλη. Η κατάσταση του κρίνεται σοβαρή αλλά σταθερή.goodnet.gr 


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook