Στο νοσοκομείο δύο τραυματίες, μετά από τροχαίο

Δημοσιεύτηκε στις 18/12/2022 08:03

Στο νοσοκομείο δύο τραυματίες, μετά από τροχαίο
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ένα ακόμα τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στην Κρήτη, τα ξημερώματα της Κυριακής.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ αλλά και η Πυροσβεστική καθώς χρειάστηκε να απεγκλωβιστεί ο ένας από τους δύο συνολικά τραυματίες.

Ένας 52χρονος απεγκλωβίστηκε με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής, είχε τις αισθήσεις του και παραδόθηκε στο ΕΚΑΒ.

Επιχείρησαν δύο οχήματα με 4 άτομα.

Ολοκληρώθηκε ο #απεγκλωβισμός ενός τραυματισμένου άνδρα από Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητο και παραδόθηκε στο ΕΚΑΒ, συνεπεία τροχαίου, στην επαρχιακή οδό Μοιρών – Πόμπιας στην Π.Ε. Ηρακλείου Κρήτης. Επιχείρησαν 4 #πυροσβέστες με 2 οχήματα.

— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) December 17, 2022


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook