Σύσκεψη για τη λειτουργία του Νοσοκομείου Ρεθύμνου

Δημοσιεύτηκε στις 25/07/2024 22:22

Σύσκεψη για τη λειτουργία του Νοσοκομείου Ρεθύμνου
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ευρεία ενημερωτική σύσκεψη με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων πρόκειται να πραγματοποιηθεί το πρωί του ερχόμενου Σαββάτου στην Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου για τη λειτουργία του Νοσοκομείου Ρεθύμνου και των Κέντρων Υγείας του νομού.

Στη σχετική ανακοίνωση της Π.Ε. Ρεθύμνου επισημαίνονται τα εξής:

 

“Το Σάββατο, 27 Ιουλίου 2024 και ώρα 10:30, στην αίθουσα συνεδριάσεων του κτιρίου  της Π.Ε. Ρεθύμνης, (πλατ. Ηρ. Πολυτεχνείου) θα πραγματοποιηθεί  ενημερωτική σύσκεψη με τη συμμετοχή των τοπικών αρχών και εμπλεκόμενων φορέων,  αναφορικά στη λειτουργία του Νοσοκομείου Ρεθύμνου και των Κέντρων Υγείας Π.Ε. Ρεθύμνης” .


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook