Τραγέλαφος τα μέτρα για τον Κορονοϊό στα αεροδρόμια!-H ιστορία του Ηράκλειο-Αθήνα-Ηράκλειο

Δημοσιεύτηκε στις 20/05/2021 11:16

Τραγέλαφος τα μέτρα για τον Κορονοϊό στα αεροδρόμια!-H ιστορία του Ηράκλειο-Αθήνα-Ηράκλειο

Η ιστορία είναι πέρα για πέρα πραγματική και αποτυπώνει το τι συμβαίνει στη πράξη και όχι στη θεωρία ή στην πλασματική εικόνα που μεταφέρουν οι αρχές μέσω των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων.

Ηρακλειώτης αποφασίζει να ταξιδέψει από Κρήτη για Αθήνα αυθημερόν για επαγγελματικές υποχρεώσεις.Οι πτήσεις είναι προγραμματισμένες για Τετάρτη πρωί από  Ηράκλειο-Αθήνα και επιστροφή το απόγευμα της ίδιας ημέρας.Ο ταξιδιώτης 1 ημέρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση, επικοινωνεί με τα κεντρικά της Αegean προκειμένου να λάβει αξιόπιστη πληροφόρηση για το τι ισχύει και τι απαιτείται για να ταξιδέψει λόγω των μέτρων για τον Κορονοϊό με πρώτο και κύριο αν απαιτείται να προσκομίσει αρνητικό αποτέλεσμα self ή Rapid test.Η εταιρία των διαβεβαιώνει οτι πέρα από την υποχρεωτική χρήση μάσκας και την απαραίτητη τήρηση των γνωστών μέτρων(αποστάσεις και υγιεινής) δεν απαιτείται οτιδήποτε άλλο.

Πράγματι ο Ηρακλειώτης μεταβαίνει στο αεροδρόμιο Ν.Καζαντζάκης με τα προβλεπόμενα και χωρίς προβλήματα περνά από τη πύλη ελέγχου του αεροδρομίου με την επίδειξη της ταυτότητας και του εισιτηρίου του και φυσικά χωρίς να του ζητηθεί κάποιο τεστ επιβεβαιώνοντας πλήρως τις διαβεβαιώσεις της εταιρίας(να θυμάστε αυτή τη διαβεβαίωση για τη συνέχεια).

Φτάνει η ώρα να μεταβούν από την έξοδο του αεροσταθμού προς το αεροσκάφος και μέσα στο λεωφορείο που θα τους μεταφέρει από τη πίστα προς το αεροσκάφος επικρατεί το αδιαχώρητο.Η επιβίβαση γίνεται με τον ίδιο τρόπο που γινόταν και προ Κορονοϊού και το καλύτερο…μέσα στο αεροσκάφος όλες οι θέσεις γεμάτες ο ένας δίπλα στον άλλο για 60 λεπτά τουλάχιστον, χωρίς καμία ενδιάμεση θέση κενή.

Η ανακοίνωση από το πλήρωμα καμπίνας αναφέρει οτι η εταιρεία πληροί όλα τα μέτρα ασφαλείας για προστασία από τον Κορονοϊό και οι επιβάτες γελούν πίσω από τις μάσκες τους.

Η προσγείωση στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος συνοδεύεται από νέα ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία οι επιβάτες λόγω των μέτρων ασφαλείας θα πρέπει να αποβιβάζονται σταδιακά για να μην υπάρχει συνωστισμός όπως ισχυρίζονται(ναι  οι επιβάτες που ήταν ο ένας δίπλα στον άλλο ούτως ή άλλως καθ όλη τη διάρκεια της πτήσης).Όντως οι επιβάτες συμμορφώνονται πλήρως με τις υποδείξεις και αποβιβάζονται σταδιακά.Όμως λίγα μέτρα μακρύτερα και μετά τη σκάλα του αεροσκάφους κατευθύνονται προς το λεωφορείο που θα τους μεταφέρει προς την πύλη εξόδου.Ο ένας κυριολεκτικά πάνω στον άλλο με την πόρτα του λεωφορείου να κλείνει με δυσκολία. Κατά την έξοδο η ίδια ακριβώς εικόνα ,άλλωστε δεν θα μπορούσε να γίνει και διαφορετικά. Οι “σαρδέλες” είτε μέσα στη κονσέρβα, είτε έξω από αυτή παραμένουν ¨σαρδέλες¨.

Ο Ηρακλειώτης ολοκλήρωσε τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις στην Αθήνα και επέστρεψε στα Σπάτα το ίδιο απόγευμα για να αναχωρήσει όπως είχε προγραμματιστεί.Πράγματι ακολούθησε την ίδια διαδρομή  κατευθυνόμενος προς τον έλεγχο επιβατών και χειραποσκευών.Και εκεί τα πράγματα άλλαξαν.Πέρα από την ταυτότητα και το boarding pass οι υπάλληλοι του αεροδρομίου του ζήτησαν και αποδεικτικό αρνητικού self ή Rapid test για να του επιτραπεί να πετάξει.Και εκεί εκτυλίχθηκε ο παρακάτω διάλογος:

Eπιβάτης: Ήρθα το πρωί με την ίδια εταιρία από το Ηράκλειο και δεν μου ζητήθηκε γιατί τώρα μου ζητάτε;

Yπάλληλος :Μα καλά δεν βλέπετε ειδήσεις, ο κόσμος έχει βουίξει;

Επιβάτης:Δηλαδή;

Yπάλληλος:Όσοι ταξιδεύουν προς τα νησιά είναι υποχρεωμένοι να έχουν κάνει τεστ

Επιβάτης: Mα από νησί έρχομαι και μάλιστα σήμερα το πρωί

Yπάλληλος: Aυτές είναι οι οδηγίες

Επιβάτης: Μα ακόμη και αν αυτές ειναι οι οδηγίες, κανείς δεν με ενημέρωσε σχετικά από την εταιρία,παρότι εγώ ζήτησα αναλυτικά πληροφορίες και με διαβεβαίωσαν οτι δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο εκτός από την ταυτότητα,το εισιτήριο και τη μάσκα μου.Oρίστε και η κλήση μου στο τηλεφωνικό κέντρο της Aegean( επιδεικνύει από το αρχείο του τηλεφώνου του την κλήση διάρκειας 6 λεπτών)

Υπάλληλος: Δεν μπορείτε να πετάξετε

Επιβάτης: Aκούστε κυρία μου. Εσείς κάνετε τη δουλειά σας αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα σας επιτρέψω να παραβιάσετε ούτε τη νοημοσύνη μου , ούτε τη κοινή λογική.Σας εξηγώ οτι έρχομαι απο νησί και επιστρέφω σε νησί.Είτε θα πετάξω είτε θα δημοσιοποιήσω το ζήτημα.

Στο σημείο αυτό η Υπάλληλος επικοινωνεί με την προϊσταμένη αρχή.

Υπάλληλος:Καλά κύριε ,περάστε και καλό σας ταξίδι.

Η παραπάνω ιστορία δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα όσα βιώνουμε στην καθημερινότητα μας ,πολλά απο τα οποία αντιβαίνουν τη λογική και το αυτονόητο.

Τα συμπεράσματα για τη διαχείριση των μέτρων από αεροπορικές εταιρίες, αερολιμενικές αρχές και φυσικά την πολιτεία που τα έχει εμπνευστεί είναι απολύτως δεικτικά της χώρας που ζούμε.


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook