Νομικό “μπλόκο” κατά της δομής μεταναστών στους Αθανάτους από τους κατοίκους – “Υπάρχει πικρία για τους τοπικούς άρχοντες” τονίζει ο Ζ. Χιωτάκης

Κάθε ενδεχόμενο και μέσο εξαντλούν οι κάτοικοι Αθανάτων, Σταυρακίων, Δαφνών ,Αυγενικής και άλλων περιοχών οι οποίοι έχουν ταχθεί κατά της χωροθέτησης δομής μεταναστών στο πρώην εργοστάσιο Σκουλούδη στους Αθανάτους.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του οικισμού των Σταυρακίων μιλώντας στο στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Politica 89,8 και την Φιλία Σαριδάκη έχει ανατεθεί το θέμα σε δικηγόρο ώστε να διερευνηθεί το ενδεχόμενο να “μπλοκάρει” η διαδικασία.
“Έχουμε ξεκινήσει νομική διαδικασία”
Όπως επισήμανε “εμείς ήδη έχουμε ξεκινήσει νομική διαδικασία πλέον. Θα το παλέψουμε μέχρι τέλους. Έχει αναλάβει δικηγορικό γραφείο για να δει όλες τις πτυχές του κτιρίου.Αν έχει παραβάσεις, αν δεν έχει. Κατ’ αρχήν το δάσος είναι δίπλα. Σε ένα δάσος δίπλα, δεν μπορείς να κάνεις ούτε φυλακή, ούτε δομή.Ε ίναι σε ένα ποτάμι πάνω, σε κεντρικό δρόμο. Δηλαδή θα το ψάξουμε .Δεν είμαι νομικός για να απαντήσω.”
Στο ερώτημα αν γίνει προσπάθεια να μπλοκάει η διαδικασία χωροθέτησης απάντησε “βέβαια. Θα γίνει προσφυγή για αναστολή εργασιών και ό,τι λέει ο νόμος”.
“Ο Στ. Αρναουτάκης υποστήριζε ότι δεν θα συναινέσει η Περιφέρεια, χωρίς τη συναίνεση των κατοίκων”
Οι κάτοικοι πραγματοποιούν απόβαση στο δημοτικό συμβούλιο Ηρακλείου τονίζοντας πως επιθυμούν να διατρανώσουν τη αντίθεσή τους στη δομή, ζητούν ξεκάθαρες τοποθετήσεις των παρατάξεων και στη συνέχεια θα αποφανθούν για τη μορφή του αγώνα τους. Ο κ.Χιωτάκης πάντως εξέφρασε και την πικρία του για τη στάση τοπικών αρχόντων.
Όπως σημείωσε για τον Περιφερειάρχη κ.Αρναουτάκη” εγώ διαβάζω μία δήλωσή του στη Νέα Κρήτη ότι σε μία άλλη περιοχή είχε πει, ας πούμε, ότι δεν θα συναινέσει η Περιφέρεια Κρήτη χωρίς τη συναίνεση των κατοίκων. Όταν λοιπόν ένας Περιφερειάρχης λέει αυτό το πράγμα, στη δική μας περίπτωση, αφού δεν συναινούμε, καλός ή κακός, δικαίως ή αδίκως, γιατί δεν λέει το ίδιο; Απλώς λέει το αντίθετο: συμφωνώ με την απόφαση του υπουργού”. Και συμπληρώνει “έχουμε πικρία, γιατί θα μπορούσε να υπήρχε συναίνεση, λέω δεν το ξέρω, πριν να επιλεγεί ο χώρος, αφού θα γίνει εδώ, μπορούσε να έχω μία επικοινωνία, να συναινέσουμε, να μην ξεσηκωθεί ο κόσμος“, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι κάτοικοι δεν ρωτήθηκαν για το θέμα και δεν υπήρξε διαβούλευση.
“Θα επιδιώξουμε συνάντηση με τον υπουργό Θ.Πλεύρη”
Μάλιστα χωρίς να κατονομάσει πρόσωπο, ο κ.Χιωτάκης υποστήριξε ότι τοπικά κάποιος υπέδειξε στο υπουργείο την περιοχή για να γίνει η δομή. Διερωτήθηκε ακόμη γιατί απορρίφθηκαν άλλες περιοχές και προτιμήθηκε η δική τους.
Επισήμανε ακόμη οι κάτοικοι δεν αντιτίθενται γενικότερο στο ενδεχόμενο να δημιουργηθεί γενικότερη δομή στο Ηράκλειο αλλά ζητούν να επιλεγεί ένα άλλο πιο κατάλληλο σημείο, μακριά από οικισμό. Μάλιστα αν οι προσπάθειες δεν ευοδωθούν, θα επιδιωχθεί συνάντηση με τον υπουργό Θάνο Πλεύρη.