Στη φυλακή με κάθειρξη 17,5 ετών ο διευθυντής Γυμνασίου για τη σεξουαλική κακοποίηση μαθήτριας

Δημοσιεύτηκε στις 26/06/2026 14:20

Στη φυλακή με κάθειρξη 17,5 ετών ο διευθυντής Γυμνασίου για τη σεξουαλική κακοποίηση μαθήτριας
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε κάθειρξη 17 ετών και 6 μηνών καταδικάστηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου ο 64χρονος διευθυντής Γυμνασίου και προπονητής πολεμικών τεχνών, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για τη σεξουαλική κακοποίηση ανήλικης μαθήτριάς του.

Σε δηλώσεις της μετά την απόφαση, αλλά και μιλώντας στον Politica 89.8 και στον Κώστα Συλιγάρδο, η συνήγορος υποστήριξης της κατηγορίας, Μαρίνα Παναγιωτάκη, χαρακτήρισε την ετυμηγορία του δικαστηρίου ως μια σημαντική δικαίωση για την ανήλικη και την οικογένειά της.

Όπως ανέφερε, μέχρι και την έναρξη της αποδεικτικής διαδικασίας ο κατηγορούμενος αρνιόταν κατηγορηματικά κάθε κατηγορία, επιχειρώντας να παρουσιάσει την υπόθεση ως «πλεκτάνη». Η αναπαραγωγή όμως του ηχητικού υλικού αποτέλεσε, όπως είπε, το καθοριστικό στοιχείο που οδήγησε στην παραδοχή των πράξεών του.

Η κ. Παναγιωτάκη επισήμανε ότι το δικαστήριο, αξιολογώντας το σύνολο του αποδεικτικού υλικού και τη συμπεριφορά του κατηγορουμένου καθ’ όλη τη διάρκεια της ποινικής διαδικασίας, δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό και του επέβαλε συνολική ποινή κάθειρξης 17 ετών και 6 μηνών, καθώς και χρηματική ποινή 5.500 ευρώ.

«Η απόφαση αυτή στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι τα εγκλήματα που στρέφονται κατά της παιδικότητας και της αγνότητας αντιμετωπίζονται με τη δέουσα αυστηρότητα από την Ελληνική Δικαιοσύνη. Παράλληλα, αναδεικνύει τη σημασία να ενθαρρύνονται τα θύματα να καταγγέλλουν τέτοιες πράξεις, γνωρίζοντας ότι η Δικαιοσύνη μπορεί να σταθεί αρωγός στην προσπάθειά τους για δικαίωση», τόνισε.

Όπως υπογράμμισε, για την ανήλικη και την οικογένειά της «σήμερα έκλεισε ένας ιδιαίτερα δύσκολος κύκλος», εκφράζοντας την ελπίδα ότι η δικαστική απόφαση θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης της και την επούλωση του τραύματος που υπέστη.

Ο κατηγορούμενος, που από τον Ιούνιο του 2025 παρέμενε προσωρινά κρατούμενος, καταδικάστηκε για τρεις από τις τέσσερις πράξεις που του αποδίδονταν, ενώ αθωώθηκε για την κατηγορία του βιασμού. Το δικαστήριο δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό και αποφάσισε η έφεσή του να μην έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα, με αποτέλεσμα να παραμείνει στη φυλακή.

Κατά την απολογία του, ο 64χρονος φέρεται να χαρακτήρισε τις πράξεις του ως ένα «στιγμιαίο λάθος», υποστηρίζοντας ότι δεν γνωρίζει τι τον οδήγησε σε αυτές. Ωστόσο, η στάση του άλλαξε μετά την αναπαραγωγή στο ακροατήριο ηχητικού ντοκουμέντου, το οποίο προσκόμισε η συνήγορος υποστήριξης της κατηγορίας, Μαρίνα Παναγιωτάκη, και το οποίο φέρεται να είχε καταγράψει η ίδια η ανήλικη με το κινητό της τηλέφωνο. Μετά την εξέλιξη αυτή, ο κατηγορούμενος φέρεται να παραδέχθηκε τις πράξεις του, ζητώντας συγγνώμη από τη μητέρα της μαθήτριας.

Συγκλονιστική ήταν και η επιστολή της ανήλικης προς το δικαστήριο, με την οποία ζητούσε την παραδειγματική τιμωρία του ανθρώπου που εξακολουθούσε να αποκαλεί «δάσκαλό» της και την παραμονή του στη φυλακή.

Ακούστε εδώ:


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook