Μαζέψτε και το γιουσουρούμ – Να επέμβει άμεσα η Δημοτική Aστυνομία
Δημοσιεύτηκε στις 23/06/2026 07:41

Το κοτετσόσυρμα της Αρχαιολογίας που μας το εκθείαζε μάλιστα η κυρία Δελλή προ ημερών στην Eπιτροπή Tουρισμού, έφυγε μετά την φασαρία και τις αντιδράσεις των δημοσιογράφων και των εμπλεκόμενων φορέων που αυτήν την φορά συντονίστηκαν άψογα.
Όμως τώρα είναι η ώρα της Δημοτικής Αστυνομίας.
Αυτή είναι η χτεσινή εικόνα μπροστά από τα ελεύθερα τώρα Λιοντάρια της Κρήνης Μοροζίνη,και ενώ λίγα μέτρα παρακάτω το Δημοτικό Συμβούλιο δεχόταν τα πυρά των κατοίκων αλλά και της αντιπολίτευσης για την δομή.
Αυτό δεν είναι εικόνα που συνάδει με την αξία και την σημασία του μνημείου.
Δεν έφυγαν τα σύρματα για να βλέπουμε παράνομους πλανόδιους να βγάζουν χρήματα από τους περαστικούς.
Τάκης ο πραμάτειας