Λάρισα: Στο νοσοκομείο εσπευσμένα δίχρονο κοριτσάκι μετά από κατάποση χλωρίνης

Δημοσιεύτηκε στις 19/06/2023 16:47

Λάρισα: Στο νοσοκομείο εσπευσμένα δίχρονο κοριτσάκι μετά από κατάποση χλωρίνης
Προσθήκη του politica.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Εσπευσμένα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ένα κοριτσάκι δύο ετών το οποίο ήπιε χλωρίνη, ξεφεύγοντας από την προσοχή των οικείων του, στη Λάρισα.

Το παιδάκι μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Ελασσόνας, ώστε να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.  Στη συνέχεια, σύμφωνα με το larissanet για να γίνουν περαιτέρω εξετάσεις, ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ενώ σύμφωνα με την εικόνα που υπάρχει η γενική κατάσταση της υγείας του είναι καλή.  © πηγή: in.gr


Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το Politica στο Google News και στο Facebook