“Ωρολογιακή βόμβα τα υπό έξω νηπιαγωγεία – 1 με 2 χρόνια η αναμονή για το ΚΕΔΑΣΥ” τονίζει ο Ν. Μακράκης

Για την επίσκεψη της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στο Ηράκλειο μίλησε ο ,Γιώργος Μακράκης ,Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου “Δ. Θεοτοκόπουλος” στον Politica 89,8 και την Φιλία Σαριδάκη.
Ο κ.Μακράκης αναφέρθηκε στα 2 νηπιαγωγεία στο Ηράκλειο τα οποία αντιμετωπίζουν πρόβλημα μετά από έξωση και 5-6 ακόμη που βρίσκονται υπό έξωση, χαρακτηρίζοντας το θέμα ωρολογιακή βόμβα.
Μια και στο σχεδιασμό ήταν η επίσκεψη της υπουργού στο ΚΕΔΑΣΥ Ηρακλείου, υπενθύμισε ότι 1-2 χρόνια διαρκεί η αναμονή μαθητών με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες, για να περάσουν από το Κέντρο Συμβουλευτικής! Ζήτησε μάλιστα να εξεταστεί η δημιουργία δεύτερου ΚΕΔΑΣΥ για να ξεμπλοκάρει η διαδικασία.
Ο κ.Μακράκης αναφέρθηκε ακόμη στα κενά στην εκπαίδευση και το χαμηλό μισθό που σε συνδυασμό με τα υψηλά ενοίκια οδηγούν τους εκπαιδευτικούς σε άρνηση θέσης ή παραιτήσεις.